Store rating
(Administrator)
Velice děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že jste spokojeni. Děkujeme
cena,jednání,rychlost dodávky
(Administrator)
Děkujeme za Vaše hodnocení, budeme rádi pokud nás doporučíte Vašim známým.
(Administrator)
Děkujeme za Vaše hodnocení, budeme rádi pokud nás doporučíte Vašim známým.
(Administrator)
Děkujeme za Vaši recenzi, velice nás těší, že jste spokojeni. Budeme rádi pokud nás doporučíte Vašim známým.
(Administrator)
Děkujeme za Vaše hodnocení a upozornění na nesprávnou otevírací dobu na Facebooku, kterou jsme již opravili. S přáním pěkného dne
M.Binder
Jsou to jen překupníci, takže netuší jaké zboží ve skutečnosti obdrží zákazník... Já měl smůlu na pomalované PVC, které nelze ničím smýt.....Stejně tak dodání nedodrželi termín .
(Administrator)
Děkujeme za Vaši recenzi. Ano zboží pouze prodáváme, nejsme výrobci. V případě jakéhokoliv poškození je možné zboží samozřejmě standardně reklamovat.
V pondělí jsem si objednala lino,které mi mělo být doručeno ve čtvrtek.Na stránkách eshopu měli napsáno,že prodejna má dovolenou,ale eshop funguje bez omezení,přesto eshop špatně fungoval.Vůbec jsem neměla zpětnou vazbu,zda zboží je opravdu skladem,když se mi do středy stále nikdo neozval,tak jsem musela hledat jinde a zrušila jsem objednávku a v tu chvíli semnou najednou prodejce začl komunikovat,že objednávka by mi byla doručena a že se omlouvají,ale tomu jsem moc nevěřila,protože to bylo den předem,kdy mi měla být doručováná a přepravce mi nic nedal vědět.Nakonec po jejich dovolené další pondělí přišla sms od přepravce,že mi budou doručovat objednávku,kterou jsem už ve středu zrušila.Tak takové jednání jsem ještě nezažila.Prodejce v tom má totální chaos,.Proto nedoporučuji.
(Administrator)
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost. Objednávka byla zaslána v pondělí. Odeslali jsme Vám potvrzení objednávky. Doručení bylo naplánováno na čtvrtek. Ve středu jste objednávku zrušila a my storno potvrdili. Objednávky jsou zpracovávány systémově, každý den desítky objednávek s pozitivní odezvou. Děkujeme
(Administrator)
Velice děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že jste spokojeni. Pokud nás doporučíte Vašim známým budeme velice rádi.
Mohu doporučit i zboží velmi dobře zabalené.
S obchodem jsem se i přes komplikace (vadné zboží)dobře domluvila. Jen doručovací služba je dle mého názoru nespolehlivá.
(Administrator)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Omlouváme se za komplikace.
Objednané zboží mělo kazy,obj.byla zrušena.Další obj. s informací, že bude doručena 20.7. a dnes je 21.7. a nikde nic! Čekám již třetí týden na zboží!
(Administrator)
Původní objednávka je z pátku 10.7.2020. V pondělí 13.7.2020 jsme Vás informovali o kazu. V pátek 17.7.2020 jste objednala jiné zboží, které bylo předáno dopravci v pondělí 20.7.2020. Informovali jsme Vás 20.7. emailem a dnes 21.7. i telefonicky. Zboží je doručeno do 48 hodin, tzn., že bude doručeno zítra 22.7.2020.
Chtěli jsme jednu roli narezat na více části. To se také stalo a jednotlivé části byly balení zvlášť. Jen jednu roli zabalili na delší straně, bylo to 3x3,8m a role byla dlouhá těch 3,8m. Pro manipulaci by bylo lepší kdyby bylo srolovano na kratší stranu. I kurýra volal dopředu. Jen jsem se zapomněla zeptat na čas a pak už se mu nedalo dovolat
(Administrator)
Děkujeme za Vaši recenzi a jsme rádi, že jste spokojeni. Omlouváme se, že nebylo zabaleno "na krátko", tak je běžné.
Objednávka byla vyřízená velmi rychle, přesně podle požadavků, naprostá spokojenost.
(Administrator)
Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že jste spokojeni, to je pro nás to hlavní.
Zboží odpovídalo popisu a bylo dodáno v termínu.
Zboží (podlahovina s filcem) bylo velmi kvalitně připraveno pro dopravu, takže během dopravy nedošlo k žádnému poškození a bylo v pořádku předáno. Využívá služeb dobrého a laciného přepravce (FOFR). Toto byl také jeden z důvodů, proč jsem firmu zvolil.
(Administrator)
Děkujeme za Vaši recenzi, která pomůže zlepšit naše služby. Vaši objednávku jsme prověřovali a skutečně došlo k pochybení z naší strany za což se velice omlouváme. Jedná se o zboží od nového dodavatele a dodání se prodloužilo. V současné době jsou již procesy optimalizovány tak, aby se podobná situace již neopakovala. S přáním pěkného dne M.Binder
Přišla neúplná objednávka, ale po jednom emailu bylo vše vyřešeno a chybějící kusy odeslány. Doporučuju.
(Administrator)
Děkujeme za Vaši recenzi, omlouváme se za komplikace.
V této zakázce byly velké problémy s dopravce Fofr , zboží nebylo dodané včas a bylo poškozeno během přepravy. Prodejce ale všechny tyto problémy dokázal vyřešit k naší spokojenosti. Mohu doporučit protože mam jistotu že se zákazníka zastane.
(Administrator)
Děkujeme za Vaše hodnocení. I přes veškerou snahu může problém nastat. Pokud je chyba na naší straně, vždy ji přiznáme a budeme se snažit o řešení, tak aby byl náš zákazník spokojený. Zákazník je pro nás nejdůležitější. Děkujeme
Spolehlivý obchod, dobře zabalené zboží, vše bez problémů.
(Administrator)
Děkujeme ze Vaše hodnocení a recenzi a jsme velice rádi, že jste spokojeni.
Rychlost vyřízení, odborné doporučení.
(Administrator)
Děkujeme za Vaši skvělou recenzi a těší nás, že jste spokojeni.